Можна виділити три типи проблем з відправкою повідомлень, вони мають різні рішення. 
 Помилка авторизації 
 При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що сервер не прийняв повідомлення. Це можуть бути такі формулювання: 
-  We do not relay without RFC Authentication. 
-  Сервер відхилив один або кілька одержувачів. 
 Ця помилка означає, що ви не увімкнули авторизацію для сервера вихідної пошти (SMTP сервера). Ці налаштування є в налаштуваннях вашого облікового запису. Параметри авторизації (ім'я та пароль) такі ж, як і для сервера вхідної пошти. 
 Помилка з'єднання з сервером 
 При відправці email поштова програма повертає помилку, яка полягає в тому, що з сервером з'єднатися не вдалося. Це можуть бути такі формулювання: 
-  Time - out connecting to server... 
-  Socket error. 
-  Cannot connect to server. 
-  Помилка з'єднання з сервером. 
 Причини помилки можуть бути наступні: 
-  Друкарська помилка в адресі SMTP сервера. Перевіте налаштування облікового запису. 
-  Найбільш поширений випадок : ваш провайдер інтернету забороняє з'єднуватися із зовнішніми серверами для надсилання пошти. Дивіться цю статтю :  Аналіз доступності мережевого протоколу (порту) . 
 Рішення проблеми - в налаштуваннях облікового запису вказати інший порт для SMTP сервера - 465.
 Повідомлення не доходять до адресата 
 Ви можете подивитися статистику доставки повідомлень у розділі особистого кабінету клієнта  Статистика доставки пошти (черга повідомлень) для конкретної скриньки. Якщо при надсиланні листів від нас, Вам не приходять звіти про недоставку листа, за умови наявності запису в статистиці про лист, значить лист був надісланий з наших серверів і був прийнятий сервером одержувача. Так само зверніть увагу, листи ходять не моментально, невеликі затримки можуть бути як на стороні відправника, так і на стороні одержувача (це може бути пов'язано з фільтрацією спаму). 
 Якщо ви використовуєте веб-інтерфейс RoundCube, то там потрібно налаштовувати відправника. Листи з неналаштованого RoundCube інтерфейсу можуть бути доставлені тільки всередині нашої поштової системи. Потрібно налаштовувати відправника: Налаштування -> Профілі -> E-Mail, замість u... потрібно вписати свій email, це особливість інтерфейсу. 
Перегляньте цю статтю : Втрата поштових повідомлень.