(044) 538-1588
UA| RU
 
  1gb - .net, ASP, Windows, Apache, PHP хостинг

Провайдер не отримує пошту від абонента 1Gb.ua

Опис ситуації

Якщо лист, надісланий вам від нашого абонента (клієнта 1Gb.ua) не надходить до вашої скриньки, а абоненту надсилається звіт про недоставку через фільтрацію пошти - це означає, що ваш провайдер має неправильно налаштовану фільтрацію вхідної пошти.

Наприклад, крім звичайних фільтрів, ним можуть без додаткової обробки використовуватися результати роботи так званих чорних списків (Smaphaus.org і т.д.), що призводить до повністю автоматичного і дуже часто помилкового блокування деяких поштових відправників за підозрою в спамі.

Вирішення питання

Будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки вашого провайдера або поштової служби з проханням прояснити це питання. Ваше повідомлення, крім ваших коментарів, має містити наступну інформацію:

Для запобігання помилкової фільтрації поштових повідомлень просимо включити в білі списки SMTP сервера провайдера 1Gb.ua (http://www.1gb.ua).

Конкретну IP адресу поштового сервера, що може бути причиною проблеми, можна дізнатися зі звернення вашого клієнта.

Блокування пошти з цих адрес не призводить до корисного результату, так як з них не виходить спам. 1Gb.ua не займається підтримкою спамерів ні в якому вигляді. У той же час блокування пошти з цих адрес призводить до того, що клієнти не отримують листи абонентів 1Gb.ua.

За додатковою інформацією ви можете звернутися до служби підтримки 1Gb.ua за адресою support@1gb.ua.

 

Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу? Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, OK реєстрація займає всього одну хвилину.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!

 

Ми завжди готові відповісти на Ваші запитання!
 
Будь-які питання та підтримка - support@1gb.ua
інші способи зв'язку

 
Зверніться за допомогою
та підтримкою
до 1GbWiki

 

 

   
 
Вгору     
Підтримка: support@1gb.ua
інші способи зв'язку
© 2005-2024 1GB Хостинг