Політика фільтрації небажаної поштиОтримання повідомленьУ зв'язку з величезною кількістю спаму і іншої небажаної пошти (вірусів та іншого сміття) багато поштових провайдерів здійснюють фільтрацію пошти. Листи, що направляються в скриньку адресата, проходять перевірку, і, при задоволенні умов фільтра, видаляються або не приймаються поштовим сервером. Ми вважаємо, що необхідно по можливості забезпечувати доставку всіх листів, а вже потім боротися зі спамом. Тому за замовчуванням фільтр спаму для скриньок нашого хостингу не увімкнено. Поважаючи побажання наших клієнтів ми, однак, надаємо можливість увімкнути фільтрацію пошти для окремих скриньок. Детальніше про цю можливість можливо почитати в документі Фільтрація небажаних повідомлень (спаму). Надсилання повідомлень
Існує ймовірність блокування нашої поштової системи з боку інших провайдерів. Ваше повідомлення, що надіслане з нашого сервера, через неправильно налаштований фільтр одержувача може не дійти до адресата. Наша політика в цьому питанні є налагодження партнерських відносин з іншими мережами і провайдерами - ми намагаємося, щоб наш поштовий сервер був в так званому білому списку. Пошта від такого сервера приймається без спам-фільтрів. На жаль, деякі провайдери мають недобросовісну політику в цьому питанні. Такі провайдери не включають інші поштові сервера в білі списки. При певних обставинах можливе помилкове спрацьовування фільтра одержувача. Виходячи з описаних обставин ми, на жаль, не можемо гарантувати доставку пошти до подібних провайдерів, хоча робимо для цього все можливе. Масові серйозні провайдери (Google, Yahoo, Hotmail ітд) зазвичай дотримуються адекватної політики в цьому питанні. Ваш лист не вдалося доставити адресату?Якщо надісланий лист повернувся вам з помилкою - подивіться статтю "Коментар щодо недоставлених повідомлень".Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу?
Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, реєстрація займає всього одну хвилину. Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!
|
Корпоративна пошта
|