Коментар щодо недоставлених повідомлень
Якщо ваш лист не був доставлений за адресою, яка точно існує:
Якщо при цьому в повідомленні згадуються служби фільтрації пошти, такі
як Spamhaus.org, Spamcop, Sorbs.net, слова Spam, а також подібні 'dnsbl',
або IP адреси (195.234.4.10 або інші схожі), вам потрібно зробити наступне:
- Для ознайомлення з ситуацією і історією питання вам необхідно прочитати
документ Політика
фільтрації небажаної пошти, з якого ви зможете зрозуміти, що
ми робимо все можливе для доставки повідомлень і вина за збій доставки поштового
повідомлення лежить на провайдері адресата.
- Ви можете спробувати надіслати лист ще раз через 10-20 хвилин.
Можливо, він піде іншим маршрутом і дійде до адресата.
- Для доставки повідомлення даному адресату можете скористатися SMTP
сервером вашого провайдера інтернету. Для цього в налаштуваннях свого облікового
запису на вашому комп'ютері ви маєте замінити адресу SMTP сервера
(Сервера вихідної пошти). Наша адреса - smtp-N.1gb.ua - слід замінити
на адресу SMTP сервера вашого провайдера інтернету, яка зазвичай вказана
в документації на сайті провайдера.
Необхідно також вимкнути авторизацію для SMTP сервера (зняти галочку "серверу вихідної пошти необхідна авторизація" або подібну їй).
Інші налаштування змінювати не потрібно.
Ви можете продовжувати користуватися SMTP сервером вашого провайдера
і далі.
- Просимо вас також зробити наступне: будь-яким іншим способом
(по телефону, через іншого провайдера, через третю особу) зверніться
до адресата повідомлення з проханням вивчити наступний документ, який допоможе
йому отримувати свою пошту без некоректної фільтрації.
Тим самим ви допоможете відновленню нормального поштового сполучення
між нашими мережами, за що вам будуть вдячні інші люди,
так як їм не доведеться потрапляти в ситуацію, аналогічну вашій.
Приклад помилки, пов'язаної з некоректною фільтрацією:
-------------------------------------------------------------------
*** credence@land.ru
553 5.3.0 Spam rejected by sbl.spamhaus.org
-------------------------------------------------------------------
Якщо ваш лист повернулося з адреси, в коректності якої ви не впевнені:
Якщо ви не можете зрозуміти повідомлення помилки і воно не схоже на описаний
в першому пункті набір ознак, ви, як і написано в повідомленні про помилку доставки
листи, можете звернутися до служби підтримки хостингу
(support@1gb.ua) за коментарями.
Ми розберемося в ситуації і опишемо вам причину помилки.
Приклад помилки, пов'язаної з неправильною адресою, мережевою помилкою або помилкою
сервера адресата:
-------------------------------------------------------------------
*** buk@ytdu.p
Permanent error 11001 (non-existent host or domain) resolving 'ytdu.p'.
-------------------------------------------------------------------
або
-------------------------------------------------------------------
*** annyshka@netvision.net.il
Error connecting to primary server '194.90.9.19'.
-------------------------------------------------------------------
Бажаєте стати клієнтом нашого хостингу?
Спробуйте наші послуги та сервіс.
Тестовий період до 10 днів, реєстрація
займає всього одну хвилину.
Будемо раді бачити вас нашим клієнтом!
|
|
|
|
|
Ми завжди готові відповісти на Ваші запитання!
|
|
|
| | |
|
|
Не працює сайт? Автоматичний аналіз проблем сайта
|